You're doing well when you're having a hard time

I'll run with you, stop worrying

پ.ن1:خوب...سلام...چند روز پیش یه پست اشنایی گذاشتم ولی بعد چند ساعت پاکش کردم چون احساس کردم یکم ناجوره...و از اونجاییکه عاشق این اهنگم فک کردم اولین پستم بهتره این باشه ...اگر که خجالتی و خوددرگیری هامو فاکتور بگیریم.....حالا این اولین سابقه بیانیه منه و اگه ناجوره شما ببخشید...

پ.ن2:grow up از جمله اهنگاییه که به نظرم همه چه استی چه غیر استی باید بهش گوش بدن...برای من هم اهنگش هم معنیش(خود پسراکه دیگه هیچی)بهم ارامش میده.....مخصوصا اینجاش و یه جایه دیگش که میگه <بزرگتر هاهم تو سن ما بودن و اونا هم اشتباه کردن>

پ.ن3:از همین تریبونمیخاستم از دوست عزیز که بعد مدتها گفتن پست بزارم تشکر کنم....

پ.ن4:خیلی تابلوعه که دوست دارم حرف بزنمو فقط پی نوشت بنویسم؟(ولی چون دفعه اولمه جلوی اون روی خودمو میگیرم...)

خوب...........سلام..........