خوب به نام خدا...دوبازه درخدمتتون هستیم با یه چالش جدید

میدونم یا نیستم یا هستمم با یه چالش هستم...خیلی رومخ شدم

ولی دلم نمی خواست این چالشو از دست بدم...اینطور شدکه اینجوری شد

و اینم اول کاری بگم...تو پستای قبلیم دید...من یکم خجالتیم...شده با خیلیا حرف بزنمو حتی اونارو دوست خودم بدونم ولی خوب مطمعن نیستم اوناهم چنین حسی نسبت به من داشته باشن...میدونید یجور فوبیاس برام

خوب

با ارزوی پیروزی و خوشبختی برای همه عزیزان لتس گووووووووو*همون لحن*

1 اگه بتونی یکی از بیانیا رو تو واقعیت ببینی کدومو انتخاب میکنی؟

اولیش که صددرصد سباعه..خیلی دلم میخواد ببینمشو یه کتک مفصلم بهم بدهکاره

خیلیا دیگه هم هستن که خوب نمیدونم رودرو ببینمشون همینجوری پرحرف هستم یانه ولی خیلی دلم میخواد

ولی دوس دارم ارورا شوکو هلی ومائده و استریا رو ببینم

2 ب کدوم یکی از بیانیا خیلی وابسته ای؟

سبا...مخصوصا تازگیا

3 بهترین خاطره ای ک تو بیان داشتی؟

بهترین خاطره؟..اشنایی باخیلی هاتون...یه مدت خاصی حرفام رو دلم باد میکرد و وقتی میرفتم وب بعضیا حرفای دلمو تو نوشته هاشون یه جوری تو صورتم میکوبیدن...خیلی برام حس راحتی داشت...شاید صاحب یکی از وبا خودش بفهمه منظورمو چون خیلی بهش گفتم

ولی یه خاطره خاص...نداشتم

4 تو بیان از کی بدت میاد / خوشت‌ نمیاد؟

دو نفر هست...یکش که اصلا خوشم نمیاد و اصلااااااا نمی خوام نزدیکش شم فک کنمم نیستش دیگه

یکیم هست نه که بدم بیاد ازش...از رفتارش خوشم نمیاد

5 تا حالا شده از اینکه اومدی بیان پشیمون شی؟

یه مدت اره...خیلی دلگیر بود برام..حتی یه پستم براش نوشته بودم

ولی الان نه..پشیمون نیستم ابدا

6 اولین کسی ک تو بیان باهاش آشنا شدی؟

اشنا شدن یعنی باهاش صحبت کنم؟

اگه اشنا شدن منظورت اینه که صحبت کنمو اینا سبا بود و آنی

ولی اگه منظورت اینه وبشو چک کنم واینا..وبه شوکو بود

7 اگه میتونستی خیلی راحت از بیان دل بکنی و بری اینکارو میکردی یا میموندی؟

میدونید الان یه مدتم هست که تو سرمه برم چون اصلا نمیرسم به اینجا سر بزنم

نکه از اینجا بدم بیادا نه...خیلیم دوس دارم اینجار...مخصوصا ادمایی که باهاشون اشنا شدم که تک تکشون خیلی دوست دارم...ولی حس میکنم دیگه مث قبل نیستم..نمیتونم منظورمو برسونم

8  تو بیان ب کی / کیا خیلی وابسته ای؟

این شبیه سوال دو نیست؟

9 بیان و کاربراش رو ب چی تشبیه میکنی؟

یه کتاب...یا یه کتاب خونه

چون هرکسی اینجا یه نوشته ای مینویسه و به نظرم نمونه بارزه کتاب خونس

کتابایی با جلدای عجیبو اندازه های متفاوت

10 چ چیزی تو رو یاد بیان میندازه؟

به قول شوکو خود کروم

علاوه بر اون ایفون دوازده...ایشالا قسمت بشه براتون میگم



کاثافت چرا کپی میکنی؟=.=

هلی جان؟این چه کاریه میکنی؟

 

خوب با تشکرات فراوان از شما عزیزان که با من همراه بودید و مرسی از هلی بخاطر چالشش...ببخشید دیگه دیر شد کلا این عادتمه نگه میدارم اخر اخر میزارم

و اینکه راستی تولد استیای گل گلاب مبارک...خیلی خوشحالم که تو این خانواده خیلی بامزه و عزیز هستم

مخصوصا که باعث اشناییم با خیلی از ادمایه عزیزیم شده

 

و اینکه اها...هلی جان به افتخار خودت نیم ساعت تمام رفتم پینترستو سوراخ کردم تا یه عکس جیلیکسی پیدا کنم که تو نداشته باشیش..امدوارم اینو نداشته باشی داشته باشیم بگو ندارمش...دل این اونیه پیرتو نشکن:»

خلاصه که شبتون بخیر بوس بای