«تا اطلاع ثانوی با کسی دوست نمی شم»

من یک عدد دختر درونگرام...بسی هم که نه ولی در برخورد اول خجالتیم

اما بعد گذشت مدتی و صمیمی شدن و خلاصه راحت بودن میتونم پرحرف ترین و چرت وپر گوترین ادم زمین باشم

قبلا ها کااااااااااااملا یه ادم خنثی بودم تو فضای مجازی...لایک میکردم...استوری نگا میکردم تو اینستا..تو توییترم فوقش یه لایکو ریپتوییت

و اصلا با این طرز زندگیم مشکلی نداشتم...نکه راحت باشما...نه خیلی میخواستم یه دوست مجازی داشته باشم ولی کی من اخه؟

دلایلشم زیاده که نمی خوام بگم چرا با اینکه میخوام نمیتونم با کسی دوست بشم

اما در این یه ماه به رگباری روی قوانینم پا گذاشتم ....وچه در بیان و چه در توییتر و چه در اینستا بقدری با همه حرف میزنم و برای همه ریپلای میکنم که  از دیروز از این حجم از راحتیم ،معذب شدم

وقعا حس مزخرفی بود.....

یعنی خیلیییی راحت با همه صحبت میکردم...نکه طرف مقابلم بد باشه ها....این میزان از راحتی من عجیب بود برام...به قولی مغزم می گفت:زهرا چه خبرته برا همه چی اظهار نظر میکنی؟

و خوب دیروزم بعد حرف زدن با یکی یکمم کنف شدم*سبا همون مورد خاصه*

یعنی یه جوری شد که ناجور شد....واقعا اون شورواشتیاقم برا دوست شدن خوابید...یه لحظه دوباره تنهاییمو خواست

من با رفیق صمیمی 10 سالمم محتاطانه حرف میزنم...بعد این دوروزه این شکلی...واقعا زهرا گل کاشتی-_-

و دیگه گفتم واااااقعا یه مدت کمتر حرف بزنم...یعنی چی همش حرف همش حرف .....سرسنگین باش دختر

و تصمیم بر این شد که با کت شلوارویه اخم خیلی غلیظ و عینک عمه مارگارتی بیام وباتون بنویم مرحبا...یا فوقه فوقش یه احسنتم خواهرمی بگمو بیام بیرون...ولی همشو میخونم...شما هم فقط بیاید وبم اگه خواستید بخونید بعدم یه ماشاااله خواهرمی درود برتویی بگیدوبرید...زیاد باهام گرم نگیرید

قشنگ قیافه بگیریدا خب؟مثلا منم اومدم بگم عه سلام عزیزم...سریع بگید«عزیزم؟من عزیزه تو نیستم..من عزیزه هیچ کس نیستم»

تو توییترم فقط لایک....اکیدا ریپلای ممنوع میشه...مخصوصا برای یه نفر

ولی الان این پست گذاشتنامم یعنی زیاد حرف زدن؟الان همش میگید «یعنی چی همش همش ستاره این روشنه؟چه خبرشه؟»

اصلا چرا دارم اینارو میگم؟

الان میگید «نگا...دختره خود درگیری مزمن داره.....مسری نباشه؟»

 

ولی جدی جدی یه سوالی....چه در برخورد اول چه الان چه طرز فکری نسبت بهم داشتید؟یعنی بیاید فقط مثبت بگید خودم نظرتونو مسدود میکنما...نمیشه که همه بهم دید مثبت داشته باشن...حداقل یه چیز منفی بگید

 

پ.ن:ولی جدی چرا اونجوری کرد دختره؟من چیز بدی گفتم بهش؟

پ.ن2:ولی جدی جدی این حس راحتیه اینجارو خیلی دوست دارم...یعنی نمیدونم...فکر میکنم بازم خیلی عجیبه اودم اینارو اینجا میگم....ولی قالبم واقعا زشته..چیکارش کنم؟

پ.ن3:چرا همش نصفه شب پست میزارم اخه؟خودشم همین امشب که فردا عیده....عه راستی عیدتون مبارک بچه هااااااا

پ.ن4:عااااااااشق این عکسم و نبینم یکیتون اینو تو گالریتون داشته باشید..این عکس ناموسمه...جیلیکس خیلیییییییی کیوتن*^*