سلام بچه هاااا میدونم اینبار دیگه چپ چپ نگا میکنید ولی ببهرحال

میدونم مرزهای محو شدن و بدقولی رو جابه جا کردم ولی هعیییی میشه دیگه سارییی

اینبار دیگه دیدم نمیشه هربار هربار من میام اینجا سلام میدم محو میشم برا سالها تازه بعضیام هستن اینجا خیلی دوسشون دارم ولی نمیتونم باهاشون بیشتر حرف بزنم

و اینکه شرایطمم یجوریه نمیتونم دیگه انچنان اینجا بیام

دلتنگ شدن که صدرصدیه و واقعااا دلم برا اینجا تنگ میشه تازه اینکه اینجا به من کسایی مخصوصا یکی رو داد که الان برام عزیزترینند

برای همین اینجارو پاک نمیکنم و میزارم بمونه چون یاداور روزای خیلی قشنگیه برام

ولی اگه دوست داشتید و خواستید بازم باهام در ارتباط باشید اینجا چنلمه

https://t.me/wizardkitty

دیلی که نه بعضی چیزایی رو که دوست دارم و برام قشنگنو میزارم اونجا...اگه هم ایدی خودمو خواستید حتما حتماااا بهم پیام بدید.مخصوصا اون دوستان گلی که خیلی منتظرشونم خودشونم میدونن

خیلی خیلی دوستون دارم و خیلی خوشحالم که منم جزئی از این خامواده بودم💕💕