خوب..این چند روزه به قدری حالم مودی به مودی بود که اصلا خودمو درک نمیکردم...دقیقا مثل تصویر بالا...این گربه دقیقققققققققققققا منم

لحظه ای به شدتتتتتتتتت خوشحال بودم و لحظه ای به شدتتتتتتت غمگین...هیچکار مفیدیم نمیکردم و هرکاری هم که برنامه داشتم انجام بدمو پشت گوش مینداختم

این مدل وبم خیلی رومخم بود گفتم فقط بیام یه جوری عوضش کنم که بدترش کردم...

*تمام تلاشمو میکنم که پست کوتاهی بشه*

حالا...الان چون در حوصله سر برترین حالت ممکنم ولی در سرزنده ترین حالت ممکن ترترم...اومدم که براتون صندلی داغ بزارم..بلههههههههه

دست بزنید...صداش نمیااااااااد

افرین...شما دوستان عزیز..همتون میتونید سوال هاتون رو تو برگه نظرات بنویسید و بندوزید تو صندق تا این شخص زیبا*خودم(B*جواب سوال هاتون رو بدم

هرگونهههههههههههه سوالی(ولی اگه خوشم نیاد مسدودش میکنم...وب خودمه اختیارشو دارم..مشکلیه؟)...

اگرم نمی خواید بشناسمتون در ناشناس بروتون بازه

خجالتم نکشید چون من از شما بدترم...اونموقع هردومون باهم خجالت میکشیم

تعداد سوالاتم نامحدوده هرچقدر بخواید میتونید سوال بپرسید

 

دیگه خلاصه که امروز همه چی ازاده میتونید راحت بیایدوبرید...وب خودتونه اصلا غریبی نکتنید

اون گوشه هم کیک یزدی، شربت زعفرونی،شکلات عسلی ،سوهان وچای گذاشتم میتونید برداریدوبخورید(همه چی گرونه اینارو فعلا تونستم بخرم ایشالا دفعه بعد جبران میکنم)

بله دیگه...بفرمایید میتونید شروع کنید

*مطمعنم فردا از این کارم حسابی خجالت میکشمو پشیمون میشم...ولی به درک-_-*