خوب نمی خواید بیاید و به این زهرای زخم خورده و لنگ لنگان سلام کنید؟

انقدری که تو این دو روز خسته شدم و هنوزم هستم هیچوقت تبودم....و برای انتقام از همه اون اتفاقات خر تصمیم گرفتم امشبو بیدار بمونم...و حقیقتا جذابیتی درش نیافتم

بجز دانلود دوسه تا انیمه و کمی ول چرخیدن...اما همینشم جذابه

خلاصه که...

بله...هیونجین جونم...پرنس خوشگلم...برگشته....اونم چه ظهرو شکوهمندانه ای...و کینگدامو بردییییییییییییییییییییم...قوبمللنلاکولاغاککککککککغمواک

دوباره بله...لونا کامبک داده....و جاست وووووووواااااااااااااااااااااااااااو.....چه کامبکییییییییی...من تا مدتها فقط قراره درمورد این کامبک بگم

و سه باره بله...اکسو جونم کامبک داده....دست و جیغ و هورا...صدای دستا نمیاد

و برای بار اخر بله....من در هیچ یک از این اتفاق ها نبودم که خودزنی کنم

کلی کلی چالش هست که میخوام انجامشون بدم...حتی به غلط

و اینکه واقعا دلم براتون تنگ شده بود

 خلاصه که...شب دراز است و قلندر بیدار

قراره از این به بعد یکم زیادی منو ببینید.....شبتون بخیر

پ.ن1:میدونم زیاد با آکانه برخورد نداشتم ولی متناشو خودشو دوس داشتم...کسی نمیدونه چرا وبشو پاک کرده؟

پ.ن2:از اونجاییکه تابستون من شروعشده میشه بیاید انیمه های خوشگل موشکلتونو بهم معرفی کنید برم نگا کنم؟مخصوصا اونایی که قولشو بهم داده بودید...کجاییییییییید

پ.ن3:چرا نمیشه از dance on my own دست کشید؟و من چرا یادم رفت درمورد drive بگم؟