LEE FELIX at 23:45 KST 

"درسته مهم نیست امروز چه اتفاقی افتاده، بیاین فقط پنج دقیقه بهش فکر‌ کنیمو بعد فراموشش کنیم،  بیاین فردا آدمای بهتری باشیم
فقط برای پنج دقیقه، اگه بیشتر از این بهش فکر کنید خوب نیست
خب تو اون پنج دقیقه، عصبانیتتون رو خالی کنین یا گریه کنین یا فریاد بزنین بذارین همه اون مشکلات برن بیرون
اگه هر چیز منفی دارین، نگرانی، فکری فقط برای پنج دقیقه، گریه کنین، داد بزنین، به بالش ضربه بزنین، خط خطی کنین، برگه رو پاره کنین، چای بخورین، موقع فکر کردن به مشکلاتتون به موزیک ملایم گوش کنین

وقتی اون پنج دقیقه تموم شد، دیگه برین سراغ زندگیتون چون دیگه اون توی گذشته‌ست و باید تو زمان حال باهاش دست و پنجه نرم کنین، فقط شما میتونین زندگیتون رو درک کنین 

ولی اگه میخواین برای پنج دقیقه بهش فکر کنین بعد وقتی که زمان تموم میشه باید باهاش کنار بیایم، با دست های خودمون

حتی اگه نگرانی هایی باشه که اذیتتون کنه، یه روزی یه موقعیت خوشحال تر منتظرتون خواهد بود
خورشید همیشه برای شما زود طلوع میکنه "

پ.ن1:سلام سلام 

من باز برگشتم دوستان

*تکان دادن دست و گرفت دستمال کاغذی

باشه باشه گریه نکنید بابا میدونم دلتون خیلی برام تنگ شده بود..چیکار کنیم دیگه من ولی خیلی دلم براتون تنگ شده بود...خب هیچی دیگه اومدم اعلام حضور کنم...بیاید یه دور از کله تک تکتون ماچ کنم برید...تازهههه اینبار بخاطر حضور دوبارم نه تنها براتون کیک یزدی بلکه ابمیوه هم اووردم که دیگه قشنگ حال کنید تروخدا غریبی نکنیدا

پ.ن2:نکه من حافظه ام خیلی خوبه و عالیه گفتم بگم یه موقع خدا نکرده دیدید یجوری باهاتون حرف میزنم بدونید باز الزایمر گرفتم یادم رفته کی به کیه ولگرنه من غلط کنم یادم بره شمارو

پ.ن3:گفته بودم چقد فلیکس فرشته اس؟نگفته بودم...اولا خاک توسرم دوما الان میگم

لی فلیکس خیلییییییییی فرشته اس...هرکیم نمیتونه تحملش کنه جمع کنه از کره خاکی وجهان هستی واخرت وابدیت وازلیت جمع کنه بره...اره همینه که هست

پ.ن4:بعضی وبا هستن کههرچقد دنبالشون میگردم نیستن...چرااااا؟حداقل راه ارتباطی میزاشتید خب این چه کار مستهجنیه؟من الان دلم برا بعضیا تنگ شده چجوری بگم بهشون؟ای بابا

پ.ن4:این چهارمین پستم برای اعلام حضوره که اگه خدا بخواد ودوباره گیر ندم منتشر میشه...ولی پستای قبلیمم میزارم انتشار درانیده چون خیلی دوسشون داشتم...و اینکه یه نصیحت...هیچوقتتت با شکم گرسنه پستی ننویسید قشنگگگگ خشن میشید