چالش «ده سوال از تو»

سوال1:از کدوم حیوون متنفری؟

کلا از دسته حشرات مخصوصا سوسکا متنفرم اما یه حشره هستش اینجا من اسم فارسیشو نمیدونم ولی ما بهش میگیم اریح گوشی...ازش متنفرمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

یادم باشه به بار کامل بهتون از عمق تنفرم بهش بگم

 

سوال2:سوییت ترین ایدل از نظرت؟

ایو و هیونجین لونا،آی ان اسکیز،جیسونگ و وین وین ان سی تی(با اینکه سیتیزن نیستم ولی اینارو میبینم قلبم گیلی ویلی میره)،بکهیون،یوگی جی ایدل

 

سوال3:همین الان چه اهنگی تو ذهنته؟

giant از یوگی جی ایدل

 

سوال4:ترجیح میدی الان چی بخوری؟

یه ترشک و لواشک خیلییییییی ترش(با اینکه میدونم بعدش معدم سوراخ میشه)

 

سوال5:بدمزه ترین و خوشمزه ترین غذا از نظرت؟

خوشمزه‌ترین خورشت آلو مخصوصا اگه دست پخت آبجیم باشه

بدمزه ترین کله پاچه و سیرابی و هر مخلفاتی که از گوسفند و گاو نشات میگیره

 

سوال6:صمیمی ترین دوست بیانیت؟

سبا(ریلی؟فقط دوست صمیمی اخه؟)

البته با بعضیا صمیمیم ولی نمیدونم منو دوست صمیمیشون میدونن یا نه

 

سوال7:چرا و چطور شد وارد دنیای مجازی بیان شدی؟

اول که میومدم وب اسکیز ورلد برا دانلود بعد اون عکسای کنارشو دیدم رفتم تو وبا

بعد وب کیپاپ لندو دیدم که اخبارو میزاره بعد یه دختررو دیدم خیلی رومخم بود...رفتم وب اون یه روز پست رمز دار گذاشت منم از فضولیم مجبور شدم وب بزنم تا پستشو ببینم

یکی دیگه هم بود ولی نمیدونم میتونم بگمش یانه

 

سوال8:کیدرامای مورد علاقت تا الان؟

ماموریت فرشته عشق...خیلی دوسش دارم و برام یه چیز دیگس

مخصوصا که اونموقع درحال پخش میدیمشو از اون زمان عاشق نقش اولاش بودم

دوبونگ سونم هست...وای فصل دوشم داره میاد...

 

سوال9:کتاب مورد علاقت؟

متاسفانه بخاطر درس و اینا خیلییییی کم کتاب میخونم ولی پارسال بابالنگ درازوخوندم که واقعا دوسش داشتم..چون من رمان نمیتونم بخونمو حوصله حرفای قلمبه سلمبه و داستانای طولانیو ندارم...اما بابا لنگ دراز نوشتش خیلی باحال بود

یکیم بود از اسمش یادم نیست اما درمورد ملاصدرا بود

ام کلا از بچگی بچه ارومی نبودمو فقط بازی میکردمو اینور اونور بودم..این اواخرم نشد متاسفانه

 

سوال 10:اهنگ مورد علاقت؟*-*

اوففففف زندگی من به اهنگ وصله

البته بستگی داره تو چه مودی باشم

.

.

وای من نمیتونم انتخاب کنم...اگه میخواید خودتون بگید چه مودی من بگم

 

پ.ن:بچه ها واقعا ببخشید بعضی وقتا نمیام وبتون یا دیر نظر میدم این مدت افتضاح سرم شلوغ بود....ولی اگر خدا یاری کنه یکم سرم خلوت شده

بلاخره یه چالشی بعد قرنها انجام دادم و چون دیگه قفلش شکسته شد دیگه از فردا منتظر حجم عظیمی از چالشای من باشید:)

چرا همش نصفه شبی پست میزارم اخه؟و چرا انقد به پ.ن علاقه دارم اخه؟

با تشکر مدیریت پخششششششششششششش