خودمو جریمه کردم بودم دیگه پست نزارم ولی حیفم اومد تو این چالشه نباشم...خودشم با اون پست قبلی خوشگلم-_-

سو لتس گوووووووووو*با لحن چان رومی*

1: یه لیست از کارایی ک باید قبل مرگ انجام بدی..

کلی کلی کاره اما قابل ذکراش رفتن به کنسرت اسکیزواکسوعه...بلند کردن دوباره موهام به میزان خیلی زیاد و کوتاه کردنشون؛)...ووووو سفر کردن کل دنیا وایران...خریدن یه گربه...و کلی کار دیگه

2:یه لیست از کسایی ک ازشون متنفر بودی ولی الان دوسشون داری

من از یه تایپ ادمای خاصی بدم میاد که چون هیچوقت عوض نمیشن پس نشده باهاشون دوست بشم...شده حرف بزنم اما از نگاهم تنفر باریده

3: روش های مرگ مورد نظرت برای خودت..که دوست داری اون شکلی بمیری...

نیدونم دردناکه و میدونم ممکنه عزیزام خیلی اریت شن ولی مرگ هست..چه زود چه دیر...چه با بیماری چه طبعی

ولی من ترجیحم تصادفه...یا هرروشی که به مرگ مغزی منتهی بشه....چون من عااااااااااااااشق اهدای عضوم...خیلی لذت بخشه

شاید باور نکنید اما بعضی وقتا سر دعاهام از خدا به عنوان اخررین ارزو میخوام که مرگ مغزی شم

4:چند نوع فوبیا ک میشناسیشون یا اسمشونو شنیدی

یکی بود ترمو یا ترپوفوبیا

اسمای علمیشونو نمیدونم...ولی ترس از حفره ارتفاع اب

کلا فوبیا سروته نداره

5:اهنگایی که نه غمگینن ..نه شاد ...نه دارای حس خاصین..ولی وقتی گوش میدی یاد یه نفر میافتی..

اولین گزینه که یادم اومد DUSK TILL DOWN عه

ان اهنگ نه تنها منو یاد عید98 میندازه یاد دخترخالمم میوفتم...چون اون عید باهم انقددددددددددر بهش گوش دادیمو باهم خندیدم که واقعا برام عزیزه...و یجورایی ارامش قبل طوفان بود...هم بهم حس عالی میده حس غم انگیز

6:کشورایی ک حتی فک کردن بهشون ارامش میده بهتون..

ایران

میدونید هرچقدر بدوگوه وسخت باشه ولی کشورمونه...من واقعا نمیتونم خودمو جایی غیر از اینجا تصور کنم...هرکجا بری اخر سر شهروند درجه دویی.... چیزی که باعث بد شدن اینجا شده فقط و فقط ماییم

7:بدترین بیماری ک تا حالا اسمشو شنیدی و بنظرت دردناکه

یکیش که هاناهاکی*اسکی از شوکو*چون علاوه بر درد جسمی درد روحیم داره..این افسانه علاوه بر غم انگیز بودنش خیلی نازوپاکه

هر بیماری که بچه ها دچارش بشن

8:موجود ماوراطبیعی (مثل خوش اشام و گرگینه و پری و امگاروس و جادوگر و اینا) که دوست داری باشی

ومپایر جونم...اصلا جذابیت ازش میپاچه

باااااا جادوگرم بدک نیست

9:اگه بتونی یکی از همزاداتو ببینی(میگن ک هر ادمی تو دنیا 5 تا 8 تا همزاد داره) چی بهش میگی

داداش چه خوب شد که دیدمت...همیشه ارزو داشت یکی مثل خودمو پیدا کنم...حال میکنی چقد باحالیم نه؟XD

جدی فقط بغلش میکنم...چون هرچقدر بایکی مچ بودم اخر سر یه چیزیم باعث میشد طرف ازم دور بشه...ولی همزادم اینطور نیست

10:یه نامه به خودت وقتی 7 سالته..

ببین تا میتونییییییییییییی با همکلاسیات بازی کن...یعینی بعدا عین خر پشیمون میشی

انقدر پیش این دخترا نشین و پاشو برو با پسرا بازی کن...از اون موقع اکیپتو با سینا و بقیه تشکیل بده 5 سال دیگه دیره الاغ...فقط یه چیزی 6 سال دیگه وقتی مهدی اومد که بهت بگه انگلیسی دانلودو بنویس املاشو اینشکلی بنویس»DOWNLOAD غلطم نوشتی مشکلی نیست عزیزم..پسره الاغ-_-

راستی...تروخدا ابجی کوچیکرو اذیت نکن...هی باج نگر برو باهاش بازی کن 12 سال دیگه تو باید التماس کنی باهات حرف بزنه

و یه چی دیگه اینکه انقدر این افسوسو نداشته باش...تو در بهترین جای دنیا بدنیا اومدی و هیچی کم نداری...هیچوقت یادت نره خوب؟

11:یه نامه به خودت برای 20 سال بعد

سلام جیگر

ماشالا چه بزرگ شدی

الان همونی شدی که میخواستی نه؟با همونایی هستی که میخواستی نه؟

قولت که یادت نرفته؟همچنان شروشیطونی دیگه

موهارو فرستادی؟نامه که یادت نرفت؟با اون در چه حالی؟کلی باهم گشتین حال کردین؟دوستای مجازیتو تو واقعت دیدی؟

به قول یکی همچنان حامی حقوق حیوانات و درختانی دیگه نه؟تو کمپیناش عضو شیا

خلاصه که...حالا من امرونهیت کردم بیا بگو بینم من باید چیکار چیکار نکنم

12:دوست دارین اولین قرارتون با دوست پسر/دختر کجا باشه؟

یا شهربازی یاهم مهدکودک....من عاشق بچه ام*^*

13:تیپ مورد علاقه تون برای رابطه

اخلاقی یا ظاهری؟

هرچیزی امکان حلش هست...اما مهمترین چیزم اینکه به افکار علایق و اعتقاداتم احترام بزاره...چون برای من افکارم همه چیزمه...یجور مثل هویتم

اما ظاهری فقط خوش اتایل باشه..از اینا نباشه یه تیشرت یه شلوار بپوشه بگه پاشو بریم...از جلف بازی هم بدم میاد...سرسنگین و باوقار ولی خوش استایل

14:چیزایی ک دوست دارین یاد بگیرین

ساز زدن..زبان های مختلفو یاد گرفتن..و تکواندو

15:اگه از زمان مرگتون اطلاع داشتین ...دوست داشین اون لحظه کجا باشید؟

خوب طبیعتن باید تو ماشین باشم...البته تک و تنها

خلاصه میشه وسط خیابون

 


کپی نکن زشته عبضی در ضمن این متن رم پاک نکن بی تربیوت منکه میدونم داری پاک میکنییییی ایشالله غذاب وجودان بگیریییی(کپی شده ازallmode.blog.ir)

دستور از بالاس که پاکش نکنیم...مرسی ازت سبا...چالش خیلی باحالو بامزه ای بود